Total Pageviews

Monday 20 June 2016

Wrevel, irritatie en reflectie

Onlangs had ik een kaartlegconsult en bij binnenkomst viel de argwaan van de ander mij direct op. Eenmaal begonnen kreeg ik sterk het gevoel dat ik getest werd of ik wel dat zei wat ze wilde horen.

Sommigen vinden een consult maar wat spannend en soms ook eng. Wanneer je nog nooit een lezing hebt gehad, dan kan ik mij daar best wel iets bij voorstellen. Hoewel, dat enge valt ook wel weer reuze mee hoor. Nu is dat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan.

Wat houdt een kaartlegconsult nu eigenlijk in? Je krijgt met het leggen van de kaarten eigenlijk een spiegel voorgehouden. Dit kan te maken hebben met jouw verleden, heden maar ook met de toekomst.

De ene keer is het leuk om in de spiegel te kijken terwijl een andere keer, je het liefst jouw hoofd afwendt.

Maar wees eens heel eerlijk, durf jij open en onbevangen naar jezelf te kijken?? en ben jij dan blij met wat je ziet???

De dame in kwestie kreeg een paar netelige zaken voorgeschoteld. De weerstand bij haar was voor mij goed voelbaar en zij nam geen genoegen met de antwoorden die ik doorkreeg. Ahhh, denk ik dan, daar gaan we. Het is namelijk niet de eerste keer dat ik iets dergelijks tegenkom. Opvallend vaak juist bij die mensen die van zichzelf zeggen "ik heb alles met spiritualiteit".

Wat zo bijzonder was, is dat de netelige kwesties gewoon op tafel terug bleven komen. Heel vervelend voor haar dus, want zij bleef maar geconfronteerd worden met het thema ofwel haar huiswerk. Dit gaf nog meer wrevel, irritatie en haar weerstand nam dan ook steeds verder toe. Het was voor mij inmiddels klip en klaar dat zij de boodschappen niet wilde horen.

Behoorlijk geagiteerd deelde mij aan het einde mede, dat ze toch nog wel wilde weten of zij ooit nog een man en kinderen zou krijgen. Hierop keek ik haar aan en vroeg " en wat als het antwoord hierop nu eens NEE is"?

Zonder blikken of verblozen bitste zij " dan is de legging niet goed".

Inwendig kwam ik niet meer bij van het lachen. En op de vraag heb ik uiteraard niet gelegd. Vermoedelijk ben ik hierdoor ook gezakt voor haar test.

Voor een ieder die de bereidheid heeft om in de spiegel te kijken, kun je terecht voor

Tarot Consulten

Caroline Dekker (Zoetermeer)&

Petra Portheine (Rotterdam)

Beide dames werken op afspraak 06-22180976 of 06-45426007.

No comments:

Post a Comment