Total Pageviews

Sunday 22 April 2012

Down Under


Geheel onverwacht ben ik in het land van de Aboriginals aan de zuidwest kant van dit enorme contintent (eiland). Het weer is lekker, zeker na die koude wind en regenperiode in Nederland. Leuk om mijn familie weer te ontmoeten na zo'n lange tijd. De tijd vliegt 11 jaar geleden ben ik hier voor het laatst geweest. Inmiddels zo'n beetje het hele continent rondgereisd. Wat ik trouwens iedereen kan aanraden want het is bijzonder mooi.
Ook hier wordt het steeds drukker, waar niet denk ik dan. Vandaag had ik een gezellige lunch met mijn vriend Rob, inmiddels met vriendin en kind. Leuk om hen te ontmoeten. Zijn vriendin kende ik alleen van naam en hun dochter, die is pas 7 msanden. Hij brengt ons naar een super locatie. Midden in de Hills ligt een restaurant aan de voet van de heuvel ligt een nursery. Wat hij niet weet is dat ik helemaal verzot ben op rozen en wat kweken ze daar, jawel, rozen in allerlei soorten en maten.

Al sniffend en snuivend zijn we door de prachtig aangelegde tuinen gelopen. Wat een prachtige plek, totaal uit het zicht, het ligt ook een stukje van de weg af. Vandaag waande ik mij een klein beetje in het Paradijs. Als ik de omgeving volledig in mij opneem, kom ik tot de slotsom dat het er in het hiermamaals zo wel moet uitzien.


Ook kleine Hayley had het goed naar haar zin, maar het meest enthousiast werd ze toch van de vijver waar de eenden en de karpers werden gevoerd. Ja wat wil, als je net op zwemles zit, dan word je toch enthousiast van al dat gespartel met dit mooie weer.

Kijk uit naar mijn andere reizen.

No comments:

Post a Comment