Total Pageviews

Monday 20 July 2015

Zonnig Ierland

Bij onze aankomst op de luchthaven van Cork werden bij onthaald door de zon. Nadat we met regen uit Nederland wan verftrokken was dat een mooie start.

Onderweg even snel geluncht,  in het zonnetje uiteraard om daarna af te reizen naar onze oude Inn waar we de komende dagen verblijven en waar we allerhartelijkst werden ontvangen. 
Aan het eind van de middag hadden we een afspraak met Tony Christue, de maker van de labyrint kaarten in Cork.

Een buitengewoon vriendelijke en behulpzame man, met een voorliefde voor oude magische plekken. Tony is een oude Druïde en net als wij een goede waarnemer van energie. Het was een leuke, maar vooral ook vruchtbare ontmoeting. Al koffieleutend en kletsend belanden wij al snel in de ver vervlogen tijden waarbij we uiteindelijk in het oude Atlantis uitkwamen. We hebben er alle drie een link mee.
Omdat ik nogal nachtblind ben zijn we op tijd vertrokken dodat we voor het  donker weer in onze Inn zijn, moet er toch ook niet aan denken dat ik onderweg een aardmannetje of een kabouter schep.

Als afsluiting van de dag gaan we de bar in, het is daar een drukte van jewelste. Terwijl ik op loes zit te wachten voel ik de energie draaien en kolken, alsof ik op een schip vaar in met metershoge golven.  Nog even en dan val ik van mijn kruk, gaat het nog door mij heen. Grappig hoe de energie van de Ieren in gepaste dronkenschap zich manifesteert.

In september komt Tony Christie naar Nederland voor het geen van een workshop over de labyrinten. Voor meer informatie kun je contact opnemen met de spiegelkamer te Rotterdam. Voor de spirituele reizen met Triade Travel.

No comments:

Post a Comment