Total Pageviews

Friday 4 March 2016

Mooie dag bij Drombeg steencirkel

Wederom zijn de weergoden ons goed gezind. Een prachtige dag, volop zon en mooie kaarten waar we de dag mee zijn gestart.

Loes leidde de meditatie, zodat ook ik de mogelijkheid heb om mee te doen. Al snel ben ik ver weg en mijn gids neemt me mee naar de oceaan en al vlug ben ik in verbinding met de dieren van de zee. Op een gegeven moment is het zelfs compleet windstil, wat hier nagenoeg nooit gebeurd en de zon staat strak te stralen. Zowel met de aarde als met boven ben ik verbonden, dat ben ik altijd wel, maar nu tijdens deze meditatie ben ik mij er zeer van bewust.
Eenmaal terug merk ik dat ik helemaal niet weg wil uit deze meditatie en van deze plek. Mijn lijf voelt zwaar en ontspannen aan en wat mij betreft blijf ik hier zitten.



Er is een deel van de cirkel waar ik niet moet zijn, dat is in de afgelopen paar jaar nog steeds niet veranderd. 
Mooi zijn de ervaringen van de anderen, waarbij een van de deelnemers een initiatie heeft mogen ontvangen. 

Dit is waar wij het ook voor doen. Je beleeft je eigen reis binnen de reis, schoont op en als het mag dan kan je trilling verhoogd worden tijdens je verblijf in dit prachtige land.


Onderweg naar skibbereen komen wij dit soort prachtige stukken tegen, het is er stil en de natuur zorgt ervoor dat ik ontroerd raak van haar schoonheid.

Ierland zou Ierland niet zijn wanneer je niet een van hun heerlijke taarten of scones probeert. Zie hier het resultaat.


No comments:

Post a Comment