Total Pageviews

Friday 21 December 2012

Maya Kalender & het licht

Vandaag is het 21 december 2012 en gaan we een nieuw tijdperk in, althans volgens de Maya kalender, want die houdt er mee op. Het kan mij niet snel genoeg gaan kom maar op met die veranderingen naar een ander (hoger) bewustzijn. De afgelopen jaren waren voor mij al duidelijk voel-en merkbaar dat er grote veranderingen aan zaten te komen en ook al gaande waren. Astrologisch gaf de transit van Pluto door de Steenbok aan dat de gevestigde orde omver gaat en dat niet alleen, maar ook dat er veel donkerte aan het licht komt. Dit proces is trouwens nog lang niet voorbij. Via diverse kanalen krijg ik mailtjes met videoboodschappen of andere gechannelde informatie doorgestuurd en heb ik met veel plezier heb kennis genomen van het een en ander. De boodschap dat de wereld zou vergaan, die ging er bij mij niet echt in want daar geloof ik nou net niet in, althans nu nog niet. De afgelopen paar weken heb ik heftige energieën kunnen voelen en waarnemen en fysiek had ik daar ook behoorlijk last van. Het was wel heel opmerkelijk dat het sinds gisteren de 20ste ineens weg is. Gisteravond was ik te gast bij een goede vriendin van mij en wij zaten samen te bomen over alle veranderingen die er gaande zijn zo ook spraken wij ook over 21 december 2012. In Down Under waar mijn moeder leeft is het al eerder 21 december en al dollend kwamen wij tot de conclusie dat mocht de wereld vergaan dat dit nu dan al aan de gang zou zijn en ik zou het niet eens zou weten want zij kan het dan niet meer laten weten.
Afgelopen nacht reed ik naar huis en ondanks dat het een korte nacht was, voor het eerst sinds weken weer eens goed geslapen. Bleek...............dat het gewoon weer dag was, ondanks de dikke mist. De voorspellingen dat het 3 dagen donker zou zijn, (waarvan ik in mijn vorige blog al schreef, ik ga het wel meemaken) zijn in ieder geval hier niet aan de orde geweest, want om 11 uur vanochtend ging nadat de mist was opgetrokken de zon weer schijnen. Dus Japanse Prinses met je voorspelling dat het donker zou zijn en little grandmother hier zaten jullie er toch echt naast. Als de mist symbool staat voor het gesluierde bewustzijn, dan hoop ik van ganser harte, dat net als met de mist vanochtend, het veranderende bewustzijn snel mag doorbreken. Hopelijk ook nog in dit leven.

No comments:

Post a Comment