Total Pageviews

Monday 27 May 2013

Healing Tao

Soms ontmoet ik hele interessante mensen tijdens mijn reizen. Zo ook nu weer. Nog niet zo lang geleden sta ik op een beurs en stapt er dame op me af, die geïnteresseerd is in de reizen naar Engeland. Wij raken in een geanimeerd gesprek en nadat ik haar folders en dergelijke opgestuurd heb, neemt zij naar verloop van tijd contact met me op en zegt: "ik moet met jou naar Egypte". Het was een verrassende wending en eentje die klopte. Carla in de Dendera tempel. Het wordt met de hele groep een enerverende, diepgaande, transformerende maar vooral ook leuke en plezierige reis. Wij houden contact nadat we terugkomen uit Egypte. Carla is haar naam en zij is van vele markten thuis, maar wat mij vooral aanspreekt is dat zij via het lichaam de mens in balans brengt. Er ligt bij haar een grote nadruk op "bewust zijn en bewust worden en het nemen van de eigen verantwoordelijkheid". Iets wat mij in elk geval aanspreekt. Enthousiast ben ik bij Carla aan de Cursus Healing TAO begonnen. Zoals altijd start ik niet gehinderd door enige kennis en laat mij onderdompelen in de wereld van de healing TAO. Al snel zie ik raakvlakken met de Ayurveda en ik merk al direct verschil in mijn energie en in mijn energiehuishouding. De cursus voor beginners is nu klaar en ik kan niet wachten om aan de vervolgcursus te gaan beginnen. Cursus Healing TAO Wat is Healing TAO? De healing TAO is een zelfhulp methode om ziketen te genezen, spanningen los te laten en beiden te voorkomen. Wat is TAO? TAO is de weg of de kracht van transformatie door innerlijke zelfobservatie van lichaam en geest. Inhoud van de Cursus In deze cursus staat de self healing centraal. De methode die wordt aangeboden concentreert zich op genezende energie wat leidt tot het versterken en het tot rust brengen van het lichaam door middel van oefeningen in:

- innerlijke glimlach

- I- kracht

- 6 helende klanken

- hemelse kringloop

- Empty Force Breathing

Wat levert het op? Vermeerdering van de eigen levensenergie of CHI (levensenergie, circuleert door energiebanen van het lichaam). Oftewel meer levensvreugde, gezondheid en kracht. De cursus zelf heb ik als heel leerzaam maar vooral ook als leuk ervaren met een duidelijk resultaat. Ik kan een ieder de cursus van Carla dan ook van harte aanbevelen.

Informatie: Wholistisch Praktijk Mahata (Rijswijk) emailadres whp.mahata@gmail.com of telefonisch 070-3932267.

No comments:

Post a Comment