Total Pageviews

Wednesday 31 July 2013

Glastonbury

Vandaag gaan we naar Bristol, maar voor we het hotel verlaten hebben moet ik eest met mijn zware tas het hele hotel door. Dat zou op zich nog niet zo'n probleem zijn, ware het niet dat er om de paar meter een hoogte verschil is, wat ze opgelost hebben met een paar treden, omhoog, omlaag, weer omhoog, nog eens omhoog, weer een keer omlaag en alsof dat nog niet genoeg was er nog paar extra trapjes aan toe te voegen, gewoon om te pesten! Leuk hoor die oude panden, heel karakteristiek, maar eerlijk is eerlijk is eerlijk het heeft wel wat.




Mijn kamergenote heeft niet geslapen, want zoals zij vanmorgen al zuchtend en kreunend verzuchtte " het was hartstikke druk hier, ze liepen gewoon in de kamer". Wat was ik blij met mijn oordoppen, want dit keer ben ik nergens wakker van geworden, behalve van een paar vroege hotelgasten, die zo nodig hard op de gang moesten praten en zodanig met deuren smeten, dat ik niet meer kon slapen.
In de bijna spiksplinternieuwe auto vervolgen wij onze reis naar Bristol waar we de gasten ophalen. Aangekomen in Glastonbury, zie ik een rondabout wel een aantal keren omdat ik het kruip/door/sluip/weggetje naar het hotel niet kan vinden en  steeds weer naar buiten de stad geleid wordt. Uiteindelijk toch de bewuste parkeerplaats gevonden en ingechecked
in ons hotel midden in het centrum. De kamers zijn prachtig en schoon. Een kamer konden wij niet vinden, want de hotelier stuurde ons naar de 2e verdieping waar de laatste kamer nummer 14 had en wij met sleutel nummer 15 in onze handen stonden, maar kamer 15 in geen velden of wegen te zien was. Het blijkt een etage lager te liggen en  nieuw te zijn. Wanneer wij aan de dis zitten in de middeleeuws aandoende herberg. Je waant je in vervlogen en ziet zo de koetsen met de paarden voor de deur staan waarbij  potige ridders  zich te goed doen aan gerstenat.
Van buiten komt tromgeroffel ons tegemoet en ik zie een uitgedost zooitje ongeregeld aan het hotel voorbijtrekken. Dit kan volgens mij ook alleen maar in Glastonbury plaatsvinden.
Glastonbury is opgenomen in de Magical King Arthur Tour 2014 van Triade Travel.


No comments:

Post a Comment