Total Pageviews

Tuesday 22 July 2014

Aankomst in Ierland 22 juli

Vandaag vroeg uit de veren voor de ochtendvlucht naar Cork. Het weer kan niet beter, warm en zonnig en ondanks het halve uur vertraging waren we slechts maar 10 minuten te laat geland. Het is bewolkt in Cork en de temperatuur is redelijk hoog. De auto zou klaar staan, maar ondanks mijn sleutel met afstandsbediening, was de auto voor mij onvindbaar. Uiteindelijk maar weer terug gelopen naar het verhuurbedrijf, en de aardige meneer van het verhuurbedrijf, ging direct voor mij bellen. Terwijl hij aan de telefoon zit, zie ik zijn gezicht veranderen, dan kijkt hij me aan en ik zie de de vraagtekens in zijn ogen. Hij beëindigt het gesprek en zegt " this was really weird, there was someone on that phone, that should not be possible". Wat ik vermoed is dat zijn interne lijn op de een of andere manier een buitenlijn was geworden en dat hij iemand aan de lijn kreeg die niet van het bedrijf was.
Uiteindelijk met behulp van een andere aardige manier de auto gevonden. Die stond gewoon niet op de plek waar hij wel had moeten staan. Zaten slechts 100 auto's tussen.


Onze reis naar onze B&B ging voorspoedig en het weer........dat werd steeds beter. Onze eerste krachtplek hebben we bezocht. De energie heeft zijn werk weer gedaan, mijn voeten branden en de rest van de deelnemers doet mee, iedereen zit goed in zijn gronding.

No comments:

Post a Comment