Total Pageviews

Sunday 27 July 2014

Bijzondere dag


Vandaag bezoeken we een wel heel bijzondere plek. Een steencirkel, die nauwelijks bezocht wordt ligt in de prachtige heuvels van Zuid-West Ierland. We hebben geluk, want het is er nog wat drassig, maar door het mooie weer komen we met redelijk droge voeten aan. De energie is bijzonder, zowel positieve als negatieve energie is voor de meesten van ons goed voelbaar. Ik stem me af en vraag of ik mag zien wat zich hier heeft afgespeeld. Al snel verschijnt er een film voor mijn geestesoog. Ze laten me ook een vortex zien. 
Met mijn handen ga ik de energie voelen en het is een bijzondere ervaring, bij 2 stenen voel ik het magnetisme. Er zijn nog 2 dames die het kunnen voelen, zij geven er alleen wat andere woorden aan. 
Wanneer iedereen klaar is vertrekken we naar Gouganabarrah.


Dit keer hebben we zo'n geluk met het weer, het is zonnig en warm. Deze oude heilige plek is idyllisch en de energie  is goed. We zoeken onze plek voor de meditatie. Vandaag doe ik mee en net als de anderen kan ik er nog wel uren zitten. Een heerlijke meditatie, heerlijke plek, warm en zonnig, een dag met een gouden randje.

No comments:

Post a Comment