Total Pageviews

Sunday 27 December 2009

Aanvaarding van de gave van de Oude Wijsheid van Thoth - Teneke




Tijdens onze Angels & Godin reis naar Egypte we visted de kleine tempel van Thoth een korte wandeling en dicht bij de grote tempel van Medinet Habu. Als waarnemer van Carolines groep I in staat was om te beseffen wat er aan de hand van enkele van de gasten tijdens hun meditaties, terwijl caroline dan omcirkelde ze met de klanken van haar Tibetaanse Bowl, tijdens deze mediatations zij ervaren een verbinding met het goddelijke energieën aan het werk binnen de tempels.

Terwijl binnen in de tempel van Thoth, merkte ik Tineke's reacties, ze langzaam werd opgesteld door de kamer, waar ze onder bemiddeling verbonden haar voorhoofd met de tempel muur rechtstreeks verbinding met het beeld van de God Thoth zelf, omarmen de energieën, besefte ik dat ze was aanvaarding van het geschenk van de god van wijsheid, helderheid en visie had doorgegeven aan haar.

Een paar dagen later waren we in Aswan, en Tineke heeft me gevraagd om een kaart te lezen voor haar doen, en in haar nabije toekomst moest ik glimlachen als ik de gave van clairvoyancy komen naar haar toe, die bevestigden wat ik had waargenomen in de tempel zagen van Thoth, de God van wijsheid, die droeg een headress van een volle maan, die duidelijkheid biedt in de duisternis.

Thoth werd bekend als de de 'Auteur van Elke Werk aan elke tak van kennis, zowel menselijke en goddelijke', hij die begreep 'dat alles is verborgen onder de hemelse gewelf ". Thoth was niet alleen een schrijver en vriend van de goden, maar hij speelde een rol centraal te bestellen - Ma'at - zowel in Egypte en in de Duat. Hij was de 'Voice of Ra', 'Hij die balances', de 'God van het evenwicht' en 'Meester van het Balance'. 'De Heer van de Goddelijke Body', 'Scribe van de Vennootschap van de Goden',

Thoth was ook een tussenpersoon tussen de goden, overwon hij de vloek van Ra, waardoor Nut om geboorte te geven aan haar vijf kinderen, hielp hij Isis naar de magische ritueel werk van haar man Osiris terug te brengen uit de dood, en die reed de magische gif van de set van haar zoon, Horus met de kracht van zijn magic.Thoth wordt beschouwd als de God die beschaafde mensen, leert hen burgerlijke en religieuze praktijken, schrijven, geneeskunde, muziek en magic.He schreef alle oude teksten en esotoric Ones , het Boek van ademhalingen geleerd hoe mensen aan goden worden.

Thoth is de gids voor alternatieve staten van bewustzijn en initiatiefnemer van de menselijke verlichting.

Ik bied een klein deel van de Emeral tabletten van Thoth voor Tineke, wordt gezegd dat de eeuwige menselijke zoektocht naar licht, leven en liefde begint pas op het materiaal vliegtuig. Vervoerd naar het uiteindelijke einddoel is volledige eenheid met universele bewustzijn.

Als het licht in u is

HET LICHT gegraveerd in de EMERALD TABLETTEN zal reageren:

Door de donkere eeuwen, wachten en kijken,
Mijn Geest blijft verborgen in de diepe grond.
Wanneer men is geslaagd alle beproevingen van de buitenste,
roepen gij mij door de sleutel die gij bezit.
Dan zal ik, de initiatiefnemer, antwoord,
komen uit de Hallen van de Goden in Amenti.
Dan zal ik de inleiding, geef hem de woorden van de macht.
Hoor gij, onthoud, deze woorden van waarschuwing:
brengen niet om mij een gebrek aan wijsheid,
onzuiver in hart of zwak in zijn doel.
Else Ik zal terugtrekken uit gij uw macht
te roepen mij van de plaats van mijn slapen.
Hoor gij, onthoud, deze woorden van waarschuwing:
brengen niet om mij een gebrek aan wijsheid,
onzuiver in hart of zwak in zijn doel.
Else Ik zal terugtrekken uit gij uw vermogen ligt om
roepen mij van de plaats van mijn slapen.
Ga nu gij heen en roep je broers
zodat ik kan geven de wijsheid aan het licht uw
pad wanneer mijn aanwezigheid is verdwenen.
Kom naar de kamer onder mijn tempel.
Eet geen voedsel tot drie dagen zijn voorbij.
Er zal Ik u geven de essentie van wijsheid
zodat met macht gij moogt schitteren onder de mensen.
Er zal Ik geef u de geheimen zodat
gij, naar, kan aanleiding tot de
Hemel, God-mannen in Waarheid
als in wezen gij worden.
Vertrek nu en laat me terwijl ik roepen
die gij weet, maar nog niet weet.

Om Teneke met liefde en licht uit Lotharingen x

zie Caroline Dekkers WEBSITES:
http / www.freewebs.com / spiritualegypt
http://www.caroline-dekker.nl/

No comments:

Post a Comment