Total Pageviews

Saturday 26 December 2009

Een gebed tot de godin Sekhmet voor Anke - Healing & Meditatie met de Tibetaanse Bowl in de tempels van Egypte




Sekhmet, de godin van transformatie, van vrouwelijk zonnevuur, compassionele genezeres en felle beschermerster, biedt moed en kracht om in dit geval een deel van Anke te vernietigen maar wel haar persoonlijke ZIJN beschermt en behoudt.
Sehkmet helpt te jagen op onze gedachten en conditioneringen die ervoor zorgen dat we een innerlijke chaos leven binnen onszelf maar ook op verstoorde emoties die ervoor zorgen dat we ons ongelukkig voelen en maken. Deze krachtige Godin absorbeert door deze haar adem en haar vuur en geeft ze terug aan de natuur. Sekhmet helpt met het herstel van evenwicht in het leven van Anke en biedt haar zo genezing.
Sekhmet doet meer dan dat, zij zorgt er ook voor dat Anke haar eigen kracht en moed weer terugkrijgt om zo haar eigen leven opnieuw op te bouwen, te voelen, te helen en door deze Godin sterk in haar eigen kracht komt te staan waardoor zij in zichzelf haar vrijheid, macht en kracht hervindt.

Tijdens onze Spirituele Engelen & Godinnen reis naar Egypte, hebben we helende meditaties in de tempels gedaan. Tijdens de reis naar de kleine tempel van Thoth in de buurt van Medinet Habu was ik in staat om het groepswerk van Caroline te observeren en kon ik zien wat er gebeurde bij verschillende individuele personen binnen de groep wanneer Caroline de mediaties leidde en begeleidde. De Tibetaanse klankschaal werd door Caroline gebruikt maar ook haar Ankh. De prachtige klanken en trillingen wervelden om hen heen en verbond de energieën en trillingen in de tempels, dit alles om hen te helpen bij het losmaken van allerlei blokkades in hun lichaam. Het rustgevende geluid van de Tibetaanse klankschaal tijdens de meditatie vertraagt het hart, de ademhaling en helpt diverse pijn(en) te kunnen loslaten wat leidt naar een gevoel van beter en lekkerder in je vel zitten een algeheel gevoel van "Well Being".

Tijdens deze reis Anke had een emotionele ontlading/bevrijding van wat ik zal noemen haar 'emotionele bagage' tijdens deze meditatie had haar lichaam blijkbaar dit net nodig om deze oude ballast te verdrijven. Ik merkte dat tijdens deze meditatie, Anke werd opgesteld onder de godin Sekhmet, waarvan de genezende kracht en moed van deze zeer krachtige Godin haar lichaam blijkbaar nodig had. Anke's handen waren haar handen uitgestrekt onder de godin op de muur. De energie van Sekhmet doordrong haar met de genezende kracht en de moed die ze nodig had, Caroline heeft haar geholpen met de genezing en heeft Anke 'gereinigd' nadat zij haar 'emotionele bagage' uit haar lichaam kwijt was. Het vrijkomen van deze oude energie gaf haar lichaam rust en ook emotioneel kwam er rust. Het was een heel emotionele ervaring om Anke te zien. Tot mijn grote vreugde realiseerde ik mij een paar dagen later dat de veranderingen binnen Anke, die waren vrijgekomen na de ontlading in de tempel van Thoth, haar 'innerlijke kind' na jaren weer had teruggebracht. Dit "innerlijke kind" liet zich zien in vrolijk spelen, maar ook het omarmen van nieuwe ervaringen en vooral blij leven.

Ik wil Anke bedanken voor het feit dat ik haar reis en vooral ook ook haar innerlijke reis door Egypte heb mogen ervaren met haar. Wat ik zag was een wonderbaarlijke verandering in haar en ik wens haar veel succes voor de toekomst en ook Caroline dat ik deze fantastische reis met haar gasten mocht meemaken.

No comments:

Post a Comment