Total Pageviews

Sunday 27 December 2009

healing aan het heilig meer van Karnak tempel

Een inscriptie van Thoetmoses 111 op Karnack tempel:
'Ik heb de transformatie van het Goddelijk beginsel van de twee regio's van licht op de geheime wegen van de hemel. De goddelijke licht spreekt door mij, ik werd badend in haar glans en volledig gevoed door de goddelijke wijsheid-Een inscriptie van Thoetmoses 111 op Karnack tempel.

Tijdens onze Godin & Angels spirituele tour met Caroline Dekker via de Karnack Tempel, had een van de gasten in de groep Caroline gevraagd om haar een mediatation & healing aan te bieden aan de zijkant van het heilige meer. Caroline heeft zich afgestemd en haar gidsen gevraagd haar te leiden en te begeleiden gedurende dit ritueel. Zowel Caroline als Jolanda zaten comfortabel aan het water. De zon scheen als een zuivere diamant van licht aan de zijde van Jolanda, en zoals ik observeerde waren ze allebei stil. Caroline verbonden met "licht" en haar gidsen. Wat ik een mooie keuze en symbolisch vond, was dat Jolanda Caroline gevraagd had voor een healing aan de zijkant van Karnack Tempels heilige meer. Hier zou het water haar zuiveren en reinigen zoals vroeger de priesters deden. Beide dames ontspannen in hun meditatie. Jolanda hield Carolines eigen persoonlijke en speciale sleutel van het leven in haar hand. Deze Ankh is een hulpmiddel voor waarnemingen en of een stemvork voor de energieën. Het symbool van de sleutel biedt regeneratie en een nieuw leven voor Jolanda. Toen ik van hen wegliep hen, zag ik plotseling een grote ganzen ei op de grond liggen en rende ernaar toe om het op te rapen. Eenmaal goed zicht op het ei, realiseerde ik me dat dit was gemaakt van steen, maar ik weet zeker dat de steen er voor een reden lag, en dus gaf ik Jolanda de steen en vertelde haar van het verhaal van het kosmische ei zodra ze klaar was met haar healing.

Elke ochtend bij zonsopgang in het oude Egypte lieten de priesters een gans los op dit meer, zij deden dit vanwege de scheppingsmythe. Men geloofde dat er vier sets van de Goden waren gekomen uit de kosmos uit de Melkweg gelegen in de hemel. Zij waren ze de heersers van oneindigheid, de heersers van de duisternis, van voorgeboortelijke wateren. De geheimzinnige Amun en zijn partner Amaunet gingen over de verborgen dingen. Samen vormden ze en veroorzaakten zij een verblindend licht en een uitbarsting op aarde. Een oeroude grafheuvel is samengesteld uit de wateren van Nun. Op deze oeroude grafheuvel van de aarde had een kosmische gans vervolgens een ei gelegd, waaruit De God Amon was uitgekomen, die vervolgens alles geschapen had in de wereld.

Ik ben dankbaar dat ik getuige mocht zijn van deze heling en dat Jolanda een bijzondere healing mocht ontvangen aan de zijkant van het Heilige Meer van Karnak, het was echt een magisch moment. Veel dank aan Caroline, die mij gevraagd had om deel te nemen in haar tour met deze prachtige groep uit Nederland.

No comments:

Post a Comment