Total Pageviews

Saturday 6 February 2010

Inwijding Astraal Reizen in de Piramide van Gizeh


In de grote piramide van Gizeh daar ligt in de Konings kamer een granieten sarcofaag. De oude Egyptenaren gebruikten graniet, omdat voor hen graniet bekend stond als de 'geest steen'. Graniet werkt op een natuurlijke mannier met de energieën en ley-lijnen van de aarde en werd daarom gebruikt in vele heilige plaatsen. Je kunt het zien dat het werkt op een soortgelijke manier als een condensator in elektrische schakelingen, in de zin dat het mogelijk wordt maakt de energie van de aarde op te slaan en het te laten resoneren.

Door te hebben gewerkt met de energieën, vortexen, diverse meditatie vormen en mijn Tibetaanse klankschaal, het natuurlijke geluid voor genezing, in een aantal van de tempels van Egypte, denk ik persoonlijk dat de granieten sarcofaag een onderdeel was van een initiatie proces om een hoger bewustzijn ontwikkelen. Dit kan verkregen worden door middel van meditatie, terwijl je in de sarcofaag ligt. Het menselijk lichaam heeft ook zo zijn eigen energie centra, de chakra's, en wanneer deze zijn geactiveerd, en je zou in de sarcofaag liggen dan zou je voorhoofd en kruin in een directe lijn liggen met een schacht van licht dat rechtstreeks naar boven gaat door de piramide naar Orion. Dit is een ster poort die de oude Egyptenaren gebruikten om astraal te reizen. Zij reisden met het een astrale lichaam, of zij ervaarden dat zij uit het lichaam traden, of met de uiteindelijke dood van het sterfelijke lichaam waarbij onze ziel door de schacht het aardse rijk kon verlaten. Orion was de Egyptische poort voor de ziel. De chakra's van het voorhoofd en de kruin zijn waar onze gedachte (Thoth) wijsheid, verlichting, paranormale gaven, geestelijke en astrale reizen ontstaan.

Er is nog een koninginnen kamer binnen de piramide van Gizeh, ook deze kamer is bedoeld voor inwijding. Deze kamer heeft ook een schacht en die is afgestemd op de sterrengroep de Pleiaden, ook bekend als de Seven Sisters. Deze groep sterren werd altijd geassocieerd met een hoger bewustzijn, en staat bekend als de symbolische kruinchakra van de melkweg.

Voor mensen die zouden kiezen voor het verkrijgen van deze ervaring, zou ik alleen maar adviseren om regelmatig te mediteren, of kennis van Reiki of energiewerk op te doen, een sterk bewustzijn te ontwikkelen en te beschikken over heldere gedachten en denkprocessen. Daarnaast nog de eigen mogelijkheden te ontwikkelen om jezelf goed te gronden en te reinigen, want je werkt met sterke energie-verbindingen binnen je eigen lichaam en de aarde. Onderschat de verbazingwekkende kracht van de piramide, maar ook die van de tempels niet. Alleen wanneer je de controle over je eigen lichaam en geest hebt ontwikkeld zul je een dergelijke ervaring goed kunnen doorstaan en de inwijdingsproef doorlopen. Als je bang wordt bent ten tijde van de ervaring van wat er met je gebeurt of je raakt in paniek, dan zul je je eigen innerlijke kracht en noodzakelijke bescherming verliezen en vervolgens zowel lichamelijk als psychisch volkomen uit balans kunnen raken. Voor mensen met de nodige vaardigheden en ervaringen of met goede begeleiding is een dergelijke ervaring met deze zeer krachtige energiebron een geweldige ervaring.

De God Thoth is de Egyptische god van de maand, de magie, de kalender, schrijfkunst en wijsheid. Hij had volgens de mythologie het schrift uitgevonden en die kennis doorgegeven aan de mensheid. Hij trad op in de onderwereld, bij het wegen van het hart, noteerde het oordeel van de Godin Maät en bracht de overledene tot bij Osiris. In de de Emerald tablets van Thoth is er een verwijzing te vinden, die rechtstreeks betrekking heeft op de Piramide van Gizeh en het astraal reizen. Onderstaand een klein onderdeel hiervan:

Slechts weinigen hebben de moed en voldoende lef,
en slechts enkelen passeren het portaal naar donker Amenti.
Verhoogd tijdens deze doorgang, ik, een machtige piramide,
gebruik makend van de kracht die de Aarde onverwint (zwaartekracht).
Dieper en nog dieper plaats ik een kracht-huis of kamer;
vanaf daar sneed ik een circulaire passage
bijna naar de grote top.
Daar in de apex, stel ik het kristal,
die de straal in de "tijdloze ruimte zendt
daarbij de kracht vanuit de ehter trekt,
en concentreert op de toegangspoort van Amenti.
Andere kamers bouwde ik vrij en vertrok naar alle schijn,
nog verborgen in hen zijn de sleutels tot Amenti.
Hij die in moed heeft te reizen naar de donkere rijken,
laat hem eerst worden gezuiverd door lang te vasten.
Lig in de sarcofaag van steen in mijn kamer.
Dan zal ik hem de grote mysteries onthullen
hij zal mij daar volgen naar de plaats waar ik hem zal ontmoeten,
zelfs in de duisternis van de aarde zal ik hem ontmoeten,IK,
Thoth, Heer van Wijsheid, kom hem tegemoet en houd hem
bij mij.
Gebouwd heb ik de Grote Piramide,
het patroon van de piramide naar de aarde kracht
eeuwig brandend zodat het ook
blijft door de eeuwen heen.
Daarin bouwde ik mijn kennis van "Magic-Science"
zodat ik hier zou zijn als ik weer terugkeer uit Amenti,
Aye, terwijl ik slaap in de Hallen van Amenti,
mijn Ziel uit vrije wil incarneert,
huist bij mannen in deze of in een andere vorm.


Om een spirituele reis naar Egypte te maken en de geweldige energie te ervaren met Caroline Dekker zie haar websites:
www.caroline-dekker.nl/reizen.html
http://www.freewebs.com/spiritualegypt

No comments:

Post a Comment