Total Pageviews

Wednesday 10 February 2010

Radiant Rainbow Healing Sierraden voor Hart, Geest, lichaam & Ziel



Mijn vriendin Iris Meijer ontwerpt en maakt haar eigen mooie en unieke sieraden genaamd Radiant Rainbow. Haar originele juwelen helpen en ondersteunen bij genezen, de ontwikkeling van lichaam, geest, hart en geest – of voor het aantrekken van liefde, overvloed, positieve energie en nog veel meer!

Elk stuk is uniek in zijn soort en wordt speciaal afgestemd en voor jou alleen gemaakt. Iris maakt de sierraden in opdracht en zijn toegesneden op de specifieke wensen van de klant. Om meer te zien van haar prachtige sieraden klik op de link naar haar huidige collectie.

Iris woont en werkt in Alexandrië en vindt haar bron van inspiratie en stenen in Egypte. Deze twee stukken tonen de Egyptische invloed in haar werk. Zodra het sierraad klaar is zorgt Iris er voor dat de stenen hun werk kunnen doen zoals helen, beschermen, dynamiek brengen in de liefde en overvloed bezorgen aan de eigenaar.


Zelf heb ik een prachtige ketting die Iris al ruim voor mijn komst had ontworpen. Zij wist toen nog niet dat dit betreffende collier voor mij bestemd was. In Luxor waar zij toen nog woonde was ik op slag verliefd op de ketting. De kleuren passen goed bij me en ik houd van de stenen die ze gebruikt heeft. Ik draag hem altijd als ik voel me gelukkig en wil dat dit zo blijft, er zijn vele mooie "ogen" in dit collier om mij te beschermen “tegen het boze oog”. Verder zijn er parels, vlinders, lapis lazuli en maanstenen in verwerkt.

U kunt nog veel meer van Iris sieraden op facebook zien
en haar eigen commentaar op haar werk.

http://www.facebook.com/pages/Radiant-Rainbow-Originals-By-Iris/

No comments:

Post a Comment