Total Pageviews

Friday 2 August 2013

Avebury

Zodra ik de gordijnen openschuif, bekruipt mij een gevoel van misnoegzaamheid. Het is namelijk compleet grijs buiten en het regent. Wat nu te doen? Een binnenactiviteit of toch naar Avebury? Het wordt Avebury. De tocht er heen laat ons een prachtig landschap zien en zon! Na een rit van meer dan 1,5 uur komen we bij de Steencirkel aan het is prachtig weer.
We lopen naar de cirkel en eenmaal binnen de cirkel geeft een van de gasten aan direct haar hart te voelen en zo vervolgt zij, " ik word hier blij van". Voor mij is Avebury ook een van mijn favoriete plekken en dat was het al heel wat jaren geleden toen ik er al pendelend en kaartleggend, voor mij toen een geheel onbekende plek, terecht kwam. We voelen de stenen en wandelen op ons gemak naar een plek waar we kunnen mediteren. Er staat nogal wat wind, dus een plekje achter de bomen en  tussen de schapen wordt de meditatiestek voor vandaag.




De meditatie voor vandaag is gericht op heling en er komt het nodige los en wat nog mooier is er mag ook nog een en ander geheeld worden.
De rest van de middag verblijven wee op deze prachtige plek en het kon niet beter, de weergoden waren ons zeer gunstig gezind. Een zonovergoten dag en mooie ervaringen voor de deelnemers. Avebury is opgenomen in de Magical King Arthur Tour van Triade Travel.

No comments:

Post a Comment